Bestellingen worden dagelijks verwerkt en verzonden, maar in verband met drukte bij PostNL en DPD kunnen leveringen langer duren.
0
0
Winkelwagen
€ 0,00

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@oprijplaza.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactinformatie

Oprijplaza
Accustraat 27-B
3903 LX Veenendaal
Tel: 085 065 76 41
E-mail: info@oprijplaza.nl

KVK nummer : 69532664
BTW nummer: NL857908169B01
IBAN nummer: NL41 KNAB 0256 5797 84

Let op: Wij zijn geen fysieke winkel, u kunt alleen via internet bij ons een bestelling plaatsen.

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden
* = prijzen zijn inclusief btw

Powered by CCV Shop software webshop